Templates by BIG Theme

Best bookmaker bet365 register

The Best bookmaker bet365

Spirulina

By : | Komentari isključeni za Spirulina | On : prosinac 10, 2015 | Category : Ishrana, Life Style, Namirnice

Ako je dobra ideja spirulinu dodati u omiljenu smoothie, ne treba stati na tome: ta se iznimno zdrava alga iznenađujuće dobro uklapa u najrazličitija jela.
Dnevna doza zdravlja
Spirulina je takav koncentrat hranjivih tvari (smatra se namirnicom najveće nutritivne gustoće na planetu) da se tvrdi kako bi se moglo živjeti samo na njoj i vodi. Sadrži svih devet esencijalnih aminokiselina pa je kompletan izvor bjelančevina, i to lako probavljivih. Više od tisuću studija potvrdilo je zdravstvene koristi spiruline. Među ostalim, jača imunosni sustav, snižava krvni tlak te razinu kolesterola i šećera u krvi, potiče uklanjanje toksina iz organizma, jamči zdrave oči, kožu, kosu i nokte, više energije i veću izdržljivost. Vrlo je bogata vitaminima A, E, K i B-skupine, uključujući vitamin B12, željezom, kalijem, kalcijem, cinkom, magnezijem. Dnevna doza spiruline koja se preporučuje je 2 g do 6 g (1 žličica praha = 3 g spiruline). Važno je da spirulina dolazi iz provjerenog izvora koji jamči da tijekom uzgoja nije kontaminirana toksinima i štetnim mikroorganizmima koji se mogu naći u vodi.
Okus koji se pamti
Mnogima treba neko vrijeme da se nauče na ‘morski’ okus spiruline. Zato, iako ju je najjednostavnije pomiješati s vodom i popiti, većina je radije miješa s ostalim namirnicama. A tu su mogućnosti praktično neograničene jer je prah lako umiješati u smoothieje, preljeve za salatu, namaze (npr. od avokada ili slanutka), juhe, umake… pa čak i slastice. Pritom valja pripaziti da njen okus ne dominira jelom pa ju je bolje dodati manje i postupno te pritom kušati kako se stopila s drugim namirnicama.

Comments are closed.